Jesteś tu: » Strona główna » Szanowni Państwo,

Szanowni Państwo,

Informuję, iż w związku z decyzją Rządu o zamknięciu szkół w dn. 16.03.20-25.09.20 wszystkie sprawy załatwiane są wyłącznie drogą e-milową lub telefonicznie.

Sekretariat dostępny jest w godz. 8.00 – 14.00 pod numerem:

22 8422287; 501090847 e-mail: szkolapodstawowa212@wp.pl

 

 

Ponieważ trwa rekrutacja i zobligowani Państwo jesteście do dostarczenia dokumentów w formie papierowej prosimy o udanie się z nimi do szkoły.

Na dzwonek przy drzwiach wejdziecie Państwo do przedsionka i tam należy złożyć dokumenty w stojącym pudle załączając do nich dane do kontaktu (np. tel. e-mail). Otrzymacie Państwo informację zwrotną o potwierdzeniu wniosku lub zgłoszenia telefonicznie lub e-malowo, a w formie papierowej po 25.03.2020 W sekretariacie szkoły.

                                                                                                                      Dyrektor szkoły

                                                                                                                      Ewa Rozwadowska

Poleć nasNewsletterNapisz do nas

Opracowanie: szkolnastrona.pl